FIFA VM 2022: Australien - Danmark, direkte im TV Programm
Dengang var det lidt samme situation som nu: De skulle vinde over Rusland for at gå videre. Det gjorde de så, og siden har de haft medvind, siger Toft. Danmark skal slå Australien for at gå videre til playoff-fasen. Pressemødet slutterDet var de sidste svar på pressemødet. Hjulmand fortæller, at landsholdet nu skal på træningsbanen og gøre sine sidste forberedelser før den vigtige kamp. Forskellen på klub- og landsholdDu tjener hovedsageligt dine penge i din klub, men hvad betyder landsholdet for dig? - Det er noget helt specielt at præsentere sit land. Det er en kæmpe ære at spille for mit land.
com/1fLzuhRGiM— Haitham El-Tabei التابعي (@Haithamtabei) November 26, 2022 Hjemrejst stjernemålmand melder udCamerouns sædvanlige førstemålmand, André Onana, er nu kommet med en skriftlig udtalelse, efter han mandag forlod VM-slutrunden på grund af uoverensstemmelser med landstræneren. Ud over kærlighed til sit land udtrykker Onana ærgrelse over, at han ikke er en del af holdet. - Jeg har gjort alt og brugt al min energi på at finde en løsning på en situation, som fodboldspillere ofte oplever.
Men der har ikke været nogen vilje fra den anden side. Nogle ting er svære at løse. Dog respekterer og støtter jeg altid beslutningerne fra de personer, der er ansvarlige for at jagte succes med vores hold og vores land, skriver Onana blandt andet. Ifølge landstræneren var det Onanas beslutning at rejse hjem. Statistikvirksomhed: Holland og England sikre vindere af deres VM-gruppeTirsdag eftermiddag og aften skal det afgøres, hvilke fire hold der går videre til knockoutfasen ved VM i Qatar. Værtslandet har matematisk udspillet sin chance, og det ser også rigtig svært ud for Wales at komme blandt de sidste 16 nationer.
FIFA VM 2022: Frankrig - Australien - NabolandsKanalerne
FORSIDE | SOFABOLD
Privat til redaktionerne: Kronprinsparret deltager i 40-års